Общество

Преглед на печата

Написано от Пещераинфо

Всички издания поместват снимки от предсрочното освобождаване на осъдения за убийството на 20 годишен студент австралиец Джок Полфрийман.

„24 часа“ пита : „Как и кога съдиите се убедиха, че австралийският убиец е вече добър?“ и публикува мотивите на магистратите, които се базирали и на положителна характеристика от Българския хелзинкски комитет, че Джок вече се е поправил и е създал организация на затворниците.

„Труд“ посвещава водещите си страници на реакциите за предсрочното освобождаване на Полфрийман. Под заглавие“ Убивай българи – Калпакчиев е насреща“ изданието помества цитати на водещи политици, възмутени от решението на съда, воден от председателя на Съюза на съдиите Калин Калпакчиев.

„Монитор“ извежда, че Полфрийман е освободен по процедура, предложена от оглавяваното от австралиеца затворническо сдружение и лансирана от бившия правосъден министър Христо Иванов.

„Телеграф“ излиза с нови разкрития на Спецпрокуратурата. „Русофил номер едно с дарение от Цветан Василев и Леонид Решетников. Ексбанкерът Василев е дал милиард и половина евро активи на КТБ , за да се обърне орбитата към Москва, според държавното обвинение Николай Малинов е получил 32 хиляди евро за журналистически материали. Публикувани са и разговори с тема „да се създаде истинска русофилска партия“ в България.

На ситуацията в БНР е посветена карикатурата на Христо Комарницки на първа страница на в. „Сега“, като е свързана и с преместването на детската поредица „Сънчо“ в БНТ 2.

Изданията информират и за изявлението на премиера Борисов, че Сметната палата трябва да провери цялото управлението на общественото радио досега.

Източник : / БНР /

Коментари